Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Продажі
/
Ненудна операційка: рішення Теорії обмежень для продуктів з довгим життєвим циклом
дати стартів програм
25/6/2024
Формат
2 Дні
10:00 - 18:00
вартість
18 000 грн
Ненудна операційка: рішення Теорії обмежень для продуктів з довгим життєвим циклом
Надійні операційні процеси в мережевому ритейлі, що забезпечують прогнозованість і сталий розвиток замість гасіння пожеж.
Аудиторія програми - засновники, СЕО, операційні, комерційні директори, директори з логістики, категорійні менеджери, регіональні директори, які:
Хочуть краще зрозуміти бізнес-логіку успішного мережевого рітейлу та відкалібрувати формати, зрозуміти глобальні тренди
Дбають про надійний та привабливий вибір на полицях для покупця
Відчувають потребу у збільшенні оборотності запасів та прагнуть до сталих фінпоказників, аби вивільнити час та кошти для розвитку мережі
Бояться/не люблять операційку та хочуть зробити її прозорою і контрольованою
Бажають усунути хронічні проблеми з касовими розривами, замороженими коштами та поверненнями
Мріють збільшити вірогідність більш швидкої окупності нових локацій
Програма допомагає знайти рішення в таких напрямках:
Які бувають роздрібні формати та в чому ключова різниця між ними?
Як працювати з новими колекціями, забезпечуючи вибір та ефект новизни, але зменшити при цьому ризики нерозпроданих залишків
Основні принципи роботи в системі pull для ритейлу
Технології збільшення оборотності товарного запасу
Прискорення окупності нових локацій
Зростання прибутковості за рахунок перебудови операційних процесів
Розуміння успішності новинок та нова система ротації асортименту в категоріях
Структура програми
Філософія

Будемо розбиратися як будувати операційну стратегію компанії, обирати формати, працювати зі споживачами та головне - який має бути операційний двигун в мережі для забезпечення максимального виторгу з 1м2 площі. Програма з фокусом на повне розуміння роботи ритейлера в новому mindset: від стратегії вибору формату до управління товаром на полиці. 

 

Що закладати як основу стійкої бізнес-моделі компанії на роки? Які принципи побудови операційної системи в логіці pull? Розглянемо як системно розв’язувати такі хронічні проблеми роздрібних мереж, як незадовільна оборотность товарного запасу, падіння продажів, трафіку та середнього чеку, наявність списань та повернень, а також – ненадійність наявності і низький рівень сервісу постачальників.

 

Головна мета програми – глибоко розібратись в тому, як надійність наявності та свіжий товар впливають на трафік та середній чек. Які саме процеси в управлінні товарним потоком та асортиментом необхідно вибудовувати, аби компанії не були вимушені робити переміщення між магазинами та позбавлятись від надмірних запасів через цінові акції? Як зрозуміти достатність вибору у категорії та не переборщити з цим? Які є механізми для балансу в категорії: сигнали недостатності вибору або перенасичення.

 

Це навчання буде цінним командам роздрібних мереж, які продають товари з довгим життєвим циклом або низькою частотою споживання: одяг, взуття, ювелірні вироби, текстильні вироби, цифрова та побутова техніка, електроніка тощо. А також — усім постачальникам: дистриб'юторам та виробникам, для яких роздрібні мережі є клієнтами і є потреба зрозуміти логіку, очікування від постачальників та напрямки операційної перебудови, яка вплине на ваші компанії.

 

Впродовж 30 днів після участі в Програмі ви можете на конкурсній основі подати заявку на фаховий аналіз вашої мережі. Проводиться вибірково та безкоштовно фахівцями Apple Consulting®. По результатах аналізу Apple Consulting® проведе з вами та вашою командою зустріч і презентує результати аналізу з пакетом глибоких рекомендацій.

День 1
25 червня

Практичне використання Теорії обмежень у дистрибуції і власному виробництві задля прискорення товарного потоку. Степан Слинчук, Виконавчий директор ювелірного дому SOVA та бренду LOVE YOU

  • Практичне використання Теорії обмежень у дистрибуції і власному виробництві задля прискорення товарного потоку. 
  • Як досягти покращення системи управління асортиментом та запасами в дистрибуції.
  • Пакет змін у виробництві: систему запуску замовлень у виробництві, кольорова статистику та пріоритети у виробництві.
  • Показник MLT (manufacturing lead time) та його важливість для компанії. Зменшення незавершеного виробництва.
    Як зміни у виробництві вплинули на показники в дистрибуції та ритейлі: зниження розміру залишків, збільшення продажів, обертаємості та прибутковості бізнесу.

 

Основні виклики в управлінні товарним потоком та асортиментом в ритейл-середовищі, яке реалізує товар з коротким життєвим циклом

  • Ключові характеристики товарів з коротким життєвим циклом та/або частого попиту
  • Причини проблем управління товарним потоком та асортиментом в роздрібних мережах
  • Принципи та підходи роботи в системі pull для ритейлу 

 

Управління запасами та забезпечення надійності асортименту як визначальний драйвер розвитку мережі 

  • Побудова системи управління асортиментом, яка впливає на розмір запасів та надійність 
  • Час поповнення як визначальний драйвер рівня запасів та надійності
  • Методи скорочення часу поповнення

День 2
26 червня

Алгоритми встановлення запасів та їх поповнення в локаціях 

  • Поняття буфер та методологія його встановлення
  • Новий алгоритм поповнення товарів на полицях, зміна системи прогнозування 
  • Системи Динамічного управління буферами - як розумний механізм реакції на непередбачувані коливання попиту

 

Центральний склад – серце Supply Chain

  • Поточне призначення центрального складу (розподільчого центру) у роздробі 
  • Зміна парадигми – як насправді має функціонувати РЦ та задля чого? Основні функції РЦ як серця Supply Chain. Використання фактору агрегації, відмова від локальної ефективності, зменшення партій поповнення та пришвидшення комплектації
  • Як працювати мережі без ЦС (РЦ) 

 

Управління асортиментом та категорійний менеджмент

  • Забути ABC, XYZ – аналізи! Чим замінити і чому? 
  • Введення понять «голова», «тіло», «хвіст» асортименту, алгоритми їх визначення. 
  • Як працювати з позиціями, які швидко обертаються і позиціями, які повільно обертаються.
  • Вдосконалення системи категорійного менеджменту (ротація асортименту, виведення і введення позицій в асортимент, робота з «головою», «тілом» та «хвостом», повернення). 

 

Управління асортиментом в періоди пікових сплесків або падінь попиту

  • Основні паттерни сплесків попиту 
  • Управління асортиментом в період сезонних сплесків попиту (падіння або зростання)
  • Управління асортиментом в період проведення акцій та промо-активностей
  • Загальний підсумок обох днів Інтенсиву – Дерево Стратегії і Тактики роздрібної мережі для збільшення трафіку, середнього чеку, маржі з 1м2 та ROI

Викладачі
Юлія Плієва детальніше
Adjunct professor
Олександр Соколенко детальніше
Visiting professor
Степан Слинчук детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватись з менеджером програми
3.
Підтвердження участі
бронювання місця в групі відбувається після оплати
вартість
18 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Дарина Симчич
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
30.04.2024 в 15:43
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
30.04.2024 в 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
02.04.2024 в 12:28
Стартує набір на стипендійну програму kmbs! ...
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...