Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Стратегія
/
Внутрішні комунікації і корпоративна культура. Стратегічний рівень.
дати стартів програм
16/10/2019
тривалість
2 модулі по 2 дні
10:00 - 18:00
вартість
15400 грн
Внутрішні комунікації і корпоративна культура. Стратегічний рівень.
Від місії та цінностей до діалогу та залученості.
Про програму
Структура програми
викладачі
Аудиторія програми-
Керівники та власники компаній, які вирішують :
- Як правильно доносити топ-команді та співробітникам “куди ми йдемо та навіщо”?
- Як налаштувати злагоджену взаємодію між різними підрозділами та функціями компанії?
- Як підходити до комунікацій системно і забезпечити донесення актуальної коректної інформації та отримання своєчасного зворотного зв’язку?
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
На виході програми учасники отримають:
Розуміння цілей, можливостей та ролі внутрішніх комунікацій для різних завдань бізнесу
Принципи побудови системних та ефективних комунікацій
Розуміння як діагностувати систему внутрішніх комунікацій в своїй компанії
Основи планування, впровадження та оцінки внутрішніх комунікацій
Підходи та інструменти трансляції місії, цінностей та досягнень компанії її працівникам
Критерії вибору комунікаційної стратегії для трансформації бізнесу
Модуль 1
Внутрішні комунікації "кровоносна система"
16-17 жовтня

День 1

• Ключові тренди внутрішніх комунікацій в Україні та світі.

• Роль внутрішніх комунікацій у підтримці бізнес-стратегії. Цілі, цінність, можливості, обмеження.

• Ключові функції/ролі, залучені до створення та підтримки системи внутрішнії комунікацій у бізнесі. 

• Трансляція місії та цінностей через внутрішні комунікації: навіщо, як часто, в яких форматах.

• А якщо цінності "не працюють"? Яким чином цінності впливають на залученість працівників і які види залученості існують.

• Психологічний контракт: чи співпадають реальні інтереси працівників та бізнесу. Поняття та практичне застосування

• Цілепокладання для внутрішніх комунікацій: як саме вони впливають на бізнес-результат.

• Як зв'язати інтереси працівників з бізнес-задачами: алгортим та підхід до комунікацій.

• Вплив корпоративної культури на внутрішні комунікації та її формування навколо домінантних цінностей та паттернів поведінки у компанії.

• Класифікація корпоративних культур за теорією Бека-Коуана, за котрою корпоративна культура – це “дзеркало” реальних цінностей власників та керівництва компанії.

• Кейс на тему вибудовування зв’язку між бізнес-задачами, інтересами працівника, ставленням та поведінкою працівника і месседжами внутрішніх комунікацій.

 

День 2

• Формування бренду работодавця та Employee Value Proposition (EVP)

• Роль керівника в ефективній трансляцій (донесенні) бізнес-завдань до працівників; у системі внутрішніх комунікацій бізнесу (відмінності залежно від того, чи є керівник також і власником бізнесу).

• Що таке репутація бізнесу, чому вона починається із власника, топ-менеджменту і яким чином визначає ефективність внутрішніх комунікацій. 

• Роль і місце бренду роботодавця в репутаційному профілі бізнесу та його складові.

• Що таке EVP і чим воно відрізняється від "бренду роботодавця".

• Роль працівників в формуванні і руйнуванні бренду компанії.

• Якими бувають канали внутрішніх комунікацій та як розподіляються за цілями.

• Сегментація аудиторій - чи потребують різні вікові та професійні категорії працівників різних каналів та форматів?

• Роль перших осіб у внутрішніх комунікаціях.

• Корпоративні ЗМІ: особливості, формати, ефективність. Діалогові формати внутрішніх комунікацій

• Зовнішні форуми та соціальні мережі як канал внутрішніх комунікацій.

• Розповсюджені проблеми внутрішніх комунікацій, про які важливо знати менеджменту

• Кейс на тему розробки рекомендацій зі зміни корпоративної культури та комунікації нового підходу до роботи (зміна деструктивної культури на рівні середнього менеджменту)

Модуль 2
Внутрішні комунікації: інструменти, канали, формати та дослідження.
11-12 листопада

День 1

• Формальні та неформальні канали внутрішніх комунікацій, оптимальний «мікс», особливості, рекомендації.

• Чутки в процесі корпоративних трансформацій і що з ними робити.

• Мінімальний необхідний набір каналів для підтримання внутрішніх комунікацій у бізнесі.

• Корпоративні ресурси (ЗМІ, інтранет, групи у соцмережах): як працюють, підходи до створення контенту та залучення людей.

• Сторітеллінг у внутрішніх комунікаціях: сюжети, підходи, застосування у різних форматах та каналах.

• Розповсюджені помилки у внутрішніх комунікаціях під час впровадження змін.

• Роль керівника та власника бізнесу в комунікаціях трансформаційних процесів працівникам.

• Правильна “обгортка” змін: лейтмотив, легенда, стратегія, план, канали, зміст, вимірювання результатів.

• Специфіка комунікації непопулярних заходів: скорочення чисельності персоналу, погіршення ринкової ситуації, ін.

• Як правильно залучати працівників в процес змін і що робити, якщо залученість низька.

• Кейс на тему розробки рекомендацій по результатам дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій

 

День 2

• Як правильно ставити цілі та метрики для досліджень внутрішніх комунікацій

• Як коректно трактувати отримані результати досліджень внутрішніх комунікацій

• Специфіка досліджень цінностей та корпоративної культури

• Як планувати та впроваджувати зміни по результатам отриманих досліджень – у т.ч. з залученням керівництва бізнесу.

• Які формати збору зворотнього зв'язку існують

• З чого починати збір зворотнього зв'язку в компанії.

• Як коректно трактувати дані досліджень довіри, залученості, та задоволеності працівників.

• Що робити, коли працівники не бажають давати зворотній зв'язок або дають його неправдиво

• Як збирати зворотній зв'язок коли в компанії ще немає досліджень та опитувань працівників

• Кейс на тему розробки рекомендацій по результатам дослідження ефективності каналів внутрішніх комунікацій

Марина Стародубська
Adjunct professor
вартість
15400 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Марія Франовська
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.10.2019 в 16:14
Про Глобальні цілі — Національні консультації щодо Цілей Сталого Розвитку в Україні
Києво-Могилянська бізнес школа стала освітнім партнером міжнародної програми Young SDG Innovators, я ...
06.10.2019 в 15:42
kmbs impact visit: Odesa on the Globe
Під час виїзного модулю групи Presidents’ та Executive MBA заглибились у особливості інфраструктури ...
02.10.2019 в 10:11
#kmbs_podcast ▪️ Для чого бізнесу сервісна стратегія? ▪️ Як вона впливає на суть продукту, якість ві ...
01.10.2019 в 16:18
25–27 вересня представники kmbs відвідали щорічну конференцію — «Management Education for a Changin ...
30.09.2019 в 16:11
Приємно слідкувати за успіхами випускників kmbs, які досягають нових вершин не лише у бізнесі, а й у ...
17.10.2019 в 14:35
Цінність Києво-Могилянської бізнес школи створюють люди: викладачі, команда, учасники та випускники ...
17.10.2019 в 14:35
Фото от Kyiv-Mohyla Business School [kmbs]
У рамках «kmbs impact visit: Odesa on the Globe» учасники програм МВА протягом майже 12 годин занурю ...
17.10.2019 в 14:35
Що робити, коли звичні «став завдання та контролюй» не працюють? У складних бізнесах потрібно, що ...