Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
дати стартів програм
8/2020
формат
4 модулі по 2 дні
10:00 - 13:30
вартість
20 000 ( - 15 % в форматі virtual live) грн
Експортні стратегії
Побудова стратегії виходу на зовнішні ринки: що для цього потрібно, як зменшити ризики та працювати з високою доданою цінністю для клієнта?
Аудиторія - власники, перші особи та керівники експортного напрямку, які
Хочуть покроково спланувати процес виходу на ринки інших країн
Прагнуть перейти від разових поставок до системної роботи з експортом
Шукають нових клієнтів, партнерів та канали продажу за кордоном
Що учасники здобувають під час програми?
Дорожню карту експортної стратегії для свого бізнесу.
Набір критеріїв для вибору країни експорту та обов’язкових інструментів з виходу на зовнішні ринки.
Діагностику спроможностей власної компанії для роботи на обраному ринку.
Нестандартні канали продажу, пошуку клієнтів та партнерів за кордоном, про які часто забувають.
Розуміння як побудувати крос-культурний діалог з іноземними партнерами та яка команда для цього потрібна.
Інструменти тестування бізнес-моделі, підходи до перепровірки та оновлення стратегії.
Структура програми
Модуль 1
Дорожня карта експортера.
1-2 день

  • Дорожня карта екcпортера. 
  • Готовність компанії до експорту. Самодіагностика.
  • Чекліст готовності: менеджмент, продажі, маркетинг, продукт, постачальники,  інтелектуальна власність, таблиця самооцінки своїх ресурсів.
  • Дослідження ринків: джерела інформації, варіанти підходів.
  • Як можна перевіряти дані з відкритих джерел?
  • Практичне завдання в групах - пошук інформації в трейдмап та інших відкритих джерелах, заповнення таблиці з критеріями для компанії.

Модуль 2
Пошук product / market fit. як знайти свого міжнародного клієнта. крос-культурна комунікація
1-2 день

  • Вибір географії: глибинні критерії для відбору фокусних країн (PESTEL), дворівнева фільтрація, джерела інформації для аналізу.
  • Вибір партнера: ключові гравці обраного ринку, пріоритизація гравців.
  • Визначення supply chain на ринку від імпортера, до кінцевого споживача.
  • Consumer decision journey: на якому етапі і де шукати стейкхолдерів?
  • Аналіз конкурентів: канали продажу, перегляд аналітики,вибір варіантів виходу і партнерів. (практична вправа).
  • Крос-культурні комунікації. Практична робота.

Модуль 3
Стратегії виходу на новий ринок. практичні кроки
1-2 день

  • Методологія Job to be done. Задачі, болі та бажання клієнта.
  • Основні клієнтські ролі в В2В. Вибір клієнтів та ключових партнерів на новому ринку. 
  • 7 кроків до системного бізнесу.
  • Бізнес - показники ( метрики) на кожному етапі.

Модуль 4
Стратегії виходу на новий ринок. практичні кроки
1-2 день

  • Побудова нової бізнес моделі: логіка створення бізнесу на новому ринку від пошуку ідеї до реалізації.
  • Методи формулювання та перевірки гіпотез.
  • Підсумки: власна дорожня карта експорту.

Як відбувається програма

Навчання відбувається у virtual live форматі. «Virtual» – бо навчаємося у віртуальному середовищі, «live» – бо працюємо наживо, з відео та аудіо присутністю кожного учасника.

 

Кожен навчальний день триває по 3 години, так навчання відбувається ефективно, без втрати фокусу уваги і ефективності сприйняття інформації.

 

Навчання відбувається ітераційно, з проміжком у тиждень. За цей час є можливість виконати завдання, спробувати накласти інформацію на свій бізнес – повернутися і обговорити запитання які виникли.

 

Учасники беруть участь в дискусіях, працюють в групах і ставлять питання викладачам. Групові роботи, вирішення кейсів, обговорення питань аудиторії  методологічно адаптовані до роботи в віртуальному середовищі.

 

Працюємо на платформі Zoom. Напередодні навчання ми з групою збираємося разом, знайомимось і проводимо коротку “екскурсію” по функціоналу програми, щоб усі почувалися впевнено під час навчання.

 

Що потрібно для навчання: ноутбук чи комп’ютер з камерою та інтернетом, окрема кімната на час навчання та навушники.

Викладачі
Марина Стародубська детальніше
Adjunct professor
Сергій Ноздрачов детальніше
Adjunct professor
Дмитро Швець детальніше
Adjunct professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
20 000 ( - 15 % в форматі virtual live) грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Марина Земськова
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live