Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
дати стартів програм
12/11/2021
формат
7 модулів по 3 дні
10:00 - 18:00 ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ Можлива участь офлайн і онлайн
вартість
88000 (можлива помодульна оплата) грн
Школа маркетингу
Ґрунтовні системні знання з маркетингу, переосмислення маркетингової стратегії, захист індивідуального проєкту
Аудиторія програми - маркетинг та бренд-менеджери, що прагнуть:
Отримати ґрунтовні професійні знання з маркетингу
Побудувати результативну систему маркетингу у своїх компаніях
Перейти від інтуїтивного прийняття точкових рішень — до обґрунтованих і системних, та вміти узгоджувати їх зі стратегією компанії
Бути спроможними діяти і адаптувати всю маркетингову систему в часи змін
Що дає програма :
Розуміння системи маркетингу як єдиного цілого, а також взаємозв’язків між її ключовими елементами.
Логіку побудови та управління маркетинговою системою.
Можливість переосмислити себе і всю маркетингову систему через призму власного досвіду в колі 30-ти інших маркетинг-лідерів
Вміння зчитувати, що зараз потрібно ринку, який наш споживач, що буде купувати, за яких умов, коли, в якій ситуації, за якою ціною - та співвідносити з можливостями і стратегією компанії.
Розвиток аналітичного та креативного мислення задля ефективної розробки та реалізації маркетингових рішень.
Можливість обирати активності та інструменти, адекватні маркетинговій стратегії, цілям, внутрішньому і зовнішньому контексту.
Емоційний заряд на розробку проривних рішень та їх впровадження.
Власний маркетинговий проєкт, розроблений під супроводом команди kmbs, який дозволяє скласти отримані знання в цілісну картинку і знайти відповіді на запитання, які виникають в ході розробки
Структура програми
Модуль 1
Маркетингова стратегія
12-14 листопада

  • Стратегічна ідея в бізнесі. Цінності, візія, місія.
  • Філософія маркетингу: традиційний та радикальний підходи.
  • Логіка маркетингової стратегії. Стратегічні маркетингові рішення.
  • Сегментація: які формати працюють на практиці?
  • Диференціація та позиціювання: створення стійкої конкурентної переваги. Ключові точки та кроки диференціації.
  • Чи потрібні дослідження та які, якщо так?
  • Як можна знати та відчувати споживача без досліджень?

Модуль 2
Управління купівельною поведінкою споживачів
10-12 грудня

  • Налаштування бізнес-системи на клієнта. Клієнтські ряди.
  • Вибір ключових клієнтів.
  • Купівельна поведінка споживача. Рівні купівельної поведінки.
  • СRM або Customer Really Matters. Стратегія формування взаємостосунків з клієнтами.
  • Сервісна стратегія VS продуктова стратегія.
  • Стратегія клієнтоорієнтованості. Маркетинг сервісу.
  • Дослідження: яка інформація потрібна маркетологу для прийняття рішень?
  • Лояльний покупець: де у нього кнопка?
  • Розробка програм лояльності на прикладах українських компаній.

Модуль 3
Брендинг
21-23 січня

  • Стратегія бренду.
  • Моделі створення бренду.
  • Етапи побудови бренду.
  • Управління портфелем брендів.
  • Розширення бренду.
  • Омолодження бренду.
  • Brand Sense: канали чуттєвого сприйняття бренду

Модуль 4
Управління продуктом/ціною/каналами
18-20 лютого

  • Результативні інновації та маркетинговий R’n’D.
  • Інноваційні рішення в управлінні портфелем продуктів.
  • Створення та запуск проривних продуктів.
  • Суть та логіка інновації продукту.
  • Управління життєвим циклом продукту. Особливості життєвого циклу торгової марки.
  • Цінова стратегія.
  • Стратегія та тактика зміни ціни.
  • Цінова політика на нові товари VS існуючі товари.
  • Побудова каналів продажу.
  • Інструменти та механіки збільшення продажів.

Модуль 5
Управління комунікацією
18-20 березня

  • Комунікація стратегічної ідеї. Стратегічні повідомлення для цільових аудиторій.
  • Інтегровані маркетингові комунікації.
  • Формула ефективної комунікації. Креатив.
  • Внутрішні комунікації: каталізатор зовнішнього впливу.
  • PR: дієві комунікації для бізнесу.
  • Діджитал маркетинг: незнайомі слова – знайомі поняття.
  • Медіапланування. Оцінка та ефективність комунікаційних кампаній.

Модуль 6
Створення нового продукту в існуючій компанії
15-17 квітня

Виклики та бар‘єри продуктових інновацій в працюючих компаніях

Звідки з’являються ідеї? Умови та інструменти які можуть допомогти

Як працювати з ідеями. Три «правильних» принципа: right focus, right process, right people.

Дорожня карта інновацій: 7 кроків від ідеї до бізнесу.

Принципи та інструменти перевірки гіпотез при створенні нових продуктів

Поняття MVP. Чому потрібен? Особливості розуміння, створення та використання. Створення інтерактивного прототипу



Модуль 7
Управління системою маркетингу
13-15 травня

  • Я - маркетинг-директор. Ефективний управлінець.
  • Маркетинг + продаж: співпраця чи боротьба?
  • Маркетингове планування та бюджетування.
  • Робота з командою.
  • Фінанси для маркетолога: маркетинг мовою цифр.
  • Управління маркетинговими проектами.
  • Мистецтво публічних виступів та презентацій.
  • Навички ведення переговорів.
  • Де закінчується підручник: управлінські рішення маркетолога.

Викладачі
Олена Мальцева детальніше
Professor
Олександр Саврук детальніше
Professor
Марина Стародубська детальніше
Adjunct professor
Ярослава Лоянич детальніше
Adjunct professor
Роман Гавриш детальніше
Adjunct professor
Борис Адамовський детальніше
Visiting professor
Сергій Ноздрачов детальніше
Adjunct professor
Вадим Пустотін детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
88000 (можлива помодульна оплата) грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Марина Земськова
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
16.11.2020 в 14:31
Зараз ми живемо в часи економіки взаємовідносин, де особиста увага до клієнта і створення унікальног ...
16.11.2020 в 11:52
З кожним роком стає дедалі очевиднішим: невизначеність є й буде нашою новою нормальністю. Нам потріб ...
13.11.2020 в 14:33
Учасники MBA-програм по-різному описують цінність, яку отримали під час навчання у kmbs — для когось ...
12.11.2020 в 16:05
«В інвестиціях працює принцип: що простіше — то краще. Формування портфелю можна порівняти з приготу ...
11.11.2020 в 12:02
Дайджест найближчих програм у kmbs: ◾️ Старт MBA програм [3 грудня]: • Presidents’ MBA — http://bi ...
11.11.2020 в 08:21
«‎Наприклад, у вас за минулий тиждень було 25 клієнтів. Чи можете ви зробити так, щоб усі вони повер ...
10.11.2020 в 14:33
Якісна трансформація не може відбутись за місяць чи навіть півроку — це тривалий процес, який передб ...