Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
дати стартів програм
16/11/2020
формат
3 Дні
10:00 - 18:00 ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ Можлива участь офлайн і онлайн
вартість
15000 грн
Школа бренд-менеджменту
Перша в Україні спеціалізована програма про системне управління брендами
Аудиторія програми -
Власники та перші особи малого та середнього українського бізнесу, які хочуть створити бренд, що приносить прибуток
Маркетологи та бренд-менеджери, які прагнуть отримати системні знання про управління брендом та вміти обирати найбільш оптимальні стратегії та інструменти
Що дає програма?
Системне розуміння того, як працює бренд і як саме бренд-технології допомагають заробляти більше, підвищуючи вартість бізнесу
Експрес-аудит власного бренду та розроблені елементи власної бренд-стратегії
Інструменти для ефективного управління власним брендом з урахуванням особливостей українського споживача
Вміння аналізувати цільову аудиторію з точки зору її бар’єрів та драйверів
Структура програми
День 1
Позиціювання та емоційний фокус бренду
Як правильно закласти фундамент бренду та забезпечити його унікальність?

  • Головні завдання бренд-менеджменту
  • Бренд-менеджмент як одночасний рух за двома протилежними напрямами
  • Про що повинні знати власник і бренд-менеджер, якщо хочуть створити дійсно сильний бренд? З чого варто почати і чого краще уникнути?
  • Що вирізняє сильні бренди, і як створити бренд-лідер?
  • Особливості управління портфелем брендів.
  • Роль бренд-менеджера у формуванні відношення клієнта до бренду.
  • Піраміда бренду як інструмент створення стратегічного фундаменту.
  • Що повинен говорити бренд та як він повинен говорити?
  • Емоційний фокус бренду. Інструменти формування емоційного фокусу бренду у ТВ, digital, outdoor, press.

 

День 2
Інструменти бренд-менеджменту
Дієві інструменти бренд-менеджменту, що використовуються на різних етапах життя брендів

  • Інструменти формування бренду з високим рівнем впізнаваності
  • Використання героїв у просуванні B2C та B2B брендів
  • Розширення асортименту та оптимізація фокусу бренду
  • Правила генерації новинок. Види інновацій для розвитку наявних покупців і залучення нових споживачів.
  • Внутрішній брендинг: головні принципи та особливості побудови в компанії
  • Бренд-архітектура: коли краще створювати новий бренд, а коли – новий суббренд? 
  • Типологія бар’єрів для росту бренду, та як знайти ідеї для подолання бар'єрів сприйняття?
  • Методи жорсткого бренд-менеджменту
  • Колаборація з іншими брендами: коли та як використовувати?
  • Співробітництво з лідерами думок
  • Ігри та конкурси як інструменти вирішення головних завдань бренд-менеджменту

День 3
Аудит бренду та бренд-стратегія
Як вивести бренд на якісно новий рівень і заробляти на ньому більше?

  • Головні виклики сучасного бренд-менеджменту.
  • Помилки бренд-менеджменту, яких не можна уникнути, та про які точно треба знати. Помилки, яких можна запобігти. 
  • Аудит бренду: алгоритм та типові помилки брендів
  • Головні етапи створення бренд-стратегії
  • На які головні питання повинна давати відповідь бренд-стратегія?
  • Схожість та відмінності управління on-line та off-line брендами
  • Особливості розвитку брендів на ринках послуг
  • Бренд-менеджмент компаній, що працюють на B2B ринках.
  • Управління брендами постачальників у дистриб’юторській компанії.
  • Інструменти омолодження / осучаснення бренду
  • Сучасні особливості бренд-комунікацій

Викладачі
Олена Мальцева детальніше
Professor
Вадим Пустотін детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
15000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Інна Хрущ
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
16.11.2020 в 14:31
Зараз ми живемо в часи економіки взаємовідносин, де особиста увага до клієнта і створення унікальног ...
16.11.2020 в 11:52
З кожним роком стає дедалі очевиднішим: невизначеність є й буде нашою новою нормальністю. Нам потріб ...
13.11.2020 в 14:33
Учасники MBA-програм по-різному описують цінність, яку отримали під час навчання у kmbs — для когось ...
12.11.2020 в 16:05
«В інвестиціях працює принцип: що простіше — то краще. Формування портфелю можна порівняти з приготу ...
11.11.2020 в 12:02
Дайджест найближчих програм у kmbs: ◾️ Старт MBA програм [3 грудня]: • Presidents’ MBA — http://bi ...
11.11.2020 в 08:21
«‎Наприклад, у вас за минулий тиждень було 25 клієнтів. Чи можете ви зробити так, щоб усі вони повер ...
10.11.2020 в 14:33
Якісна трансформація не може відбутись за місяць чи навіть півроку — це тривалий процес, який передб ...