Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
дати стартів програм
22/4/2024
Формат
3 модулі 3+3+2 дні
[10:00 - 18:00]
вартість
64 000 [можлива помодульна оплата] грн
Доказовий маркетинг
Розбираємось, як налаштувати систему точок взаємодії з клієнтом відповідно до бізнес-цілей компанії.
Авдиторія програми – маркетологи і маркетинг-директори, СЕО з фокусом на маркетинг, які прагнуть
формулювати бізнес-цілі для діджитал маркетингу і розуміти, на які показники варто орієнтуватись
налаштувати систему взаємодії з клієнтом в діджиталі відповідно до загальної маркетингової стратегії
зрозуміти поведінку споживача і навчитися її досліджувати
сформувати ефективну діджитал стратегію для свого бізнесу під час навчання
Що дає програма:
розуміння фундаментальних законів маркетингу, ключових підходів в поведінковій економіці та нейромаркетингу
точки опори для пошуку найефективніших точок взаємодії з клієнтом відповідно до стратегії компанії
уміння інтегрувати діджитал в загальну маркетингову стратегію
знайомство з методами досліджень поведінки клієнта на основі доказового маркетингу
визначення засобів комунікації та інструментів аналітики, що найкраще відповідають загальним маркетинговим цілям
уміння відрізняти впливові тренди від швидкоплинного хайпу
Структура програми
Філософія програми

На цій програмі ми розглядаємо маркетинг з перспективи доказових методів, говоримо про діджитал як частину стратегічного маркетингу і вчимося дуже точно інтегрувати його в загальну стратегію. 

 

Яким чином правильно стратегувати, особливо в умовах невизначеності, і як використовувати діжитальні канали так, аби отримати максимальний результат? Чи потрібно брендам вирізнятися і якщо так, то як саме? Як не навантажити споживача складністю позиціювання та який вигляд мають сучасні методи дослідження? Що означає побудувати діджитал екосистему?

 

Це інтерактивно-теоретичний процес, де протягом трьох модулів ми працюємо, вчимося, слухаємо, взаємодіємо і випрацьовуємо, власне, драфт стратегії.

 

Модуль 1
Діджитал в маркетинговій та бізнес-стратегіях
22-24 квітня 2024

    • Фундаментальні закони маркетингу – зміна парадигм прийняття рішень. 
    • Нові виклики маркетингу – запитання з поведінкової та нейроекономіки. 
    • Доказовий маркетинг: як працює бренд сьогодні. Модель розвитку бренда
    • Шлях споживача до прийняття рішення про покупку. Методологія value proposition canvas і сonsumer decision journey як основа діджитал стратегії. 
    • Основні показники ефективності на кожному етапі CDJ. Інструменти моніторингу та аналізу.
    • Розуміння споживацького інсайту. Тонкощі методології Jobs to be done для виявлення споживацьких інсайтів. 

 

Домашнє завдання: Формування шляху клієнта до покупки для власного бренду. Consumer Decision Journey та Value Proposition Canvas.

 

Модуль 2
Цілі для діджитал маркетингу. Діджитал екосистема.
20-22 травня 2024

  • Аналіз домашніх завдань після першого модулю.
  • Рівні цілей. Діджитал екосистема як поєднання моменту контакту, контенту та точки дотику.
  • Вибір точок взаємодії з споживачами: формати контенту, плейсменти, способи просування відповідно до різних етапів Consumer Decision Journey.
  • Image та performance маркетинг: відмінності, сценарії використання та бізнес-задачі.
  • Складові ефективної комунікації.
  • Детальний огляд найбільш поширених інструментів діджитал маркетингу: сайт, SEO, контекстна реклама, розсилка. Послідовність, KPI, аналіз результатів.
  • Нові інструменти: бізнес-задачі, сценарії використання та аналіз результатів. Впливові тренди і швидкоплинного хайпу.
  • Коли варто наймати агенції та працювати з ними, щоб був результат?

 

Домашнє завдання: Вибір точок взаємодії з аудиторією в digital відповідно до Consumer Decision Journey для власного бренду.

 

МОДУЛЬ 3
Драфт діджитал стратегії і зворотний зв’язок від викладачів
10-11 червня 2024

  • Аналіз домашніх завдань після другого модулю.
  • Структура KPIs та трекінгу бізнес-результатів.
  • Діджитал тренди та що з ними робити. 
  • Розробка стратегії обраного бренду/компанії у групах.

Викладачі
Роман Гавриш детальніше
Adjunct professor
Марія Кочмарук детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватися з менеджеркою програми
вартість
64 000 [можлива помодульна оплата] грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Евеліна Григор
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:40
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...
24.11.2023 в 12:25
Як довелося переформатувати бізнес, аби він вижив, та чи вийшло зробити з лимона лимонад – розповіда ...
23.11.2023 в 18:04
«Ми дуже часто працюємо з цифрами, походження яких не розуміємо. Тому перша теза курсу – побудувати ...