A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
Події
/
Що вирізняє сильні бренди на ринку послуг?
Time
26.02.2020
19:00 - 20:30
Address
Kyiv,
Price
0 uah
Public event
for Managers
for MBA participants
for Owners
for TOP-managers of companies
for HR directors
for HR-managers
For CEO
Що вирізняє сильні бренди на ринку послуг?
The event ended

Банки, страхові компанії, медіакомпанії, дистриб'юторські компанії, медичні клініки, салони краси - попри різний контекст бізнесів, побудова бренду на ринку послуг має багато спільних особливостей. 

Що вирізняє сильні бренди? 26 лютого разом з Вадимом Пустотіним поговоримо про чотири основні особливості: 

  • Принцип «зсередини - назовні» як основа побудови бренду
  • Створення внутрішнього брендингу в компанії, важливість створення єдиного ціннісного поля. Де це поле закінчується? 
  • Навчання та мотивація персоналу як чинники брендингу
  • Створення спільного ціннісного поля з партнерами
  • Як працювати із рекомендаціями клієнтів щоб перетворити їх на постійне джерело підсилення бренду?
  • І яке домашнє завдання треба зробити перед створенням бренду?
kmbs live
20.02.2024 at 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 at 12:40
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
13.02.2024 at 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers," ...
13.02.2024 at 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 at 16:30
"You have to think through your brand story in detail and tell it. Anything you don't tell, people w ...
24.11.2023 at 16:37
We often hear from businesses working with cross-cultural teams or expanding into global markets abo ...
24.11.2023 at 12:25
Nataliia Yeremieieva, a graduate of Presidents' MBA kmbs, co-founder and co-owner of Stekloplast, an ...
23.11.2023 at 18:04
"We often work with numbers whose origin we do not understand. That is why the first thesis of the c ...